Karjera

Bendrovių grupė TAX SPOT siūlo kokybiškas paslaugas įmonėms ir fiziniams asmenims. Mūsų paslaugos – tai naujoviški ir efektyvūs sprendimai buhalterijos srityje, reikalingų ir naudingų dokumentų paruošimas verslui ir oficialus fizinio asmens atstovavimas Mokesčių inspekcijoje (HMRC).

Verslo klientams siekiame užtikrinti visišką ramybę dėl tvarkomos buhalterijos ir patariame, kaip efektyviau paskirstyti finansus.

Atsakingai ir dėmesingai atstovaujame fiziniam/juridiniui asmeniui HMRC ir asmeniškai rūpinamės visu procesu.

Siekiame užmegzti ilgalaikius ryšius su savo klientais ir stengiamės sukurti besąlygišką pasitikėjimą tarp bendrovės ir kliento. Tai darome taikydami sąžiningumo principą, dirbdami komandoje ir būdami visiškai patikimi. Tai yra TAX SPOT GROUP pagrindas, dėl kurio bendrovės verslo aplinka yra unikali ir užtikrina ilgalaikę finansinę sėkmę. Tai – sėkmė, kurią sukuria bendra atsakomybė.

Jei manote, kad turite, ką pasiūlyti bendrovei TAX SPOT, kad jūsų vertybės atitinka mūsų vertybes ir tikslus, kad galite atnešti kažką naujo į mūsų kolektyvą, kad esate ypatingas darbuotojas arba norite save išbandyti mūsų bendrovės aplinkoje, argumentuotai mums parašykite, papasakokite apie save ir pridėkite gyvenimo aprašymą. Su dominančiu kandidatu susisieksime asmeniškai.

Ieškome TAX SPOT GROUP administratoriaus (-ės) pagrindiniame Vakarų Londono biure.

DARBO POBŪDIS:

  • klientų užklausų apdorojimas telefonu ir el. paštu;
  • įmonės svečių priėmimas ir aptarnavimas;
  • dokumentų archyvavimas, kontrolė, korespondencija;
  • sąskaitų išrašymas;
  • švaros ir tvarkos palaikymas biure.

MES TIKIMĖS, KAD JŪS:

  • gerbiate save ir darbą, kurį atliekate;
  • esate dirbęs (-usi) panašų darbą;
  • gerai kalbate, skaitote ir rašote anglų kalba;
  • esate komunikabilus (-i) ir mėgstate bendrauti;
  • puikiai jaučiatės dirbdamas (-a) kompiuteriu ir esate raštingas (-a);
  • esate dėmesingas (-a), kruopštus (-i) ir atsakingas (-a);
  • galite be problemų savarankiškai susiplanuoti darbo laiką.

MES JUMS DRĄSIAI GALIME PASIŪLYTI:

  • £20,000 per metus atlyginimą bandomuoju laikotarpiu;
  • metinį atlyginimą nuo £22,000 po bandomojo laikotarpio;
  • darbą modernioje aplinkoje visu etatu nuo 09.00 iki 18.00 val.;
  • kasmet didėjantį atlyginimą (iki £26,000 per metus);
  • visas darbui reikalingas priemones;
  • asmeninį bendrovės nuolaidų paketą.

Savo CV ir motyvacinį laišką siųskite mums el. paštu cv@taxspot.co.uk


Ieškome TAX SPOT GROUP buhalterio(-ės) asistento(-ės) pagrindiniame Vakarų Londono biure

DARBO POBŪDIS:

  • buhalterinių duomenų suvedimas;
  • VAT ataskaitų paruošimas;
  • algalapių administravimas;
  • mokesčių deklaracijų paruošimas;
  • buhalterinių dokumentų pildymas;
  • įvairių buhalterinių registracijų atlikimas;
  • komunikavimas su klientais.

MES TIKIMĖS, KAD JŪS:

  • gerbiate save ir darbą, kurį atliekate;
  • esate dirbęs (-usi) panašų darbą;
  • gerai kalbate, skaitote ir rašote anglų kalba;
  • turite buhalterinį/ finansinį/ ekonominį universitetinį išsilavinimą;
  • esate atidus (-i) detalėms ir mėgstate bendrauti;
  • puikiai jaučiatės dirbdamas (-a) kompiuteriu ir esate raštingas (-a);
  • esate dėmesingas (-a), kruopštus (-i) ir atsakingas (-a);
  • galite laisvai savarankiškai susiplanuoti darbo laiką.

MES JUMS DRĄSIAI GALIME PASIŪLYTI:

  • £19,000 per metus atlyginimą bandomuoju laikotarpiu;
  • metinį atlyginimą nuo £21,000 iki £27,000 po bandomojo laikotarpio (priklausomai nuo patirties ir kvalifikacijos);
  • darbą modernioje aplinkoje pilnu/ pusę etato;
  • visas darbui reikalingas modernias priemones.

Savo CV ir motyvacinį laišką siųskite mums el. paštu cv@taxspot.co.uk


Ieškome TAX SPOT GROUP buhalterio(-ės) pagrindiniame Vakarų Londono biure

DARBO POBŪDIS:

  • Ruošti metines ataskaitas į HMRC ir Companies House, CT600;
  • CIS ataskaitų paruošimas;
  • VAT ataskaitų paruošimas;
  • Analizuoti kompanijų finansus ir teikti rekomendacijas klientams;
  • Ruošti balanso lapą, pelno (nuostolio) ataskaitą;
  • Palaikyti apskaitos kontrolę;
  • Algalapių administravimas;
  • Finansinių neatitikimų tvarkymas;
  • Atsakyti į kliento klausimus pagal apskaitos reglamentus;
  • Palaikyti nuolatinį bendravimą su klientais.

MES TIKIMĖS, KAD JŪS:

  • gerbiate save ir darbą, kurį atliekate;
  • turite bent 2 metų patirtį atliekant išvardintus darbus;
  • gerai kalbate, skaitote ir rašote anglų kalba;
  • turite buhalterinį/ finansinį/ ekonominį universitetinį išsilavinimą;
  • esate atidus (-i) detalėms ir mėgstate bendrauti;
  • puikiai jaučiatės dirbdamas (-a) kompiuteriu ir esate raštingas (-a);
  • esate dėmesingas (-a), kruopštus (-i) ir atsakingas (-a);
  • galite be problemų savarankiškai susiplanuoti darbo laiką;
  • mėgstate bendrauti su klientais;
  • sugebate planuoti laiką.

MES JUMS DRĄSIAI GALIME PASIŪLYTI:

  • £21,000 per metus atlyginimą bandomuoju laikotarpiu;
  • metinį atlyginimą nuo £24,000 iki £36,000 po bandomojo laikotarpio (priklausomai nuo patirties ir kvalifikacijos);
  • darbą modernioje aplinkoje pilnu etatu nuo 09.00 iki 18.00 val.;
  • visas darbui reikalingas modernias priemones.

Savo CV ir motyvacinį laišką siųskite mums el. paštu cv@taxspot.co.uk